Biar Disapu Ombak

Biar Disapu Ombak
Lupakan.. lalu semuanya akan selesai...

Selasa, 16 Agustus 2011

Aku sendiri tak pernah tahu...


Mungkin seharusnya mereka mengenal aku.
Aku yang suka menulis roman picisan.
Yang suka berangan-angan entah berangan ke negeri mana.
Aku yang suka dengan lagu-lagu melow.. menyimak katanya.. kadang nada menjadi tak terlalu penting. Kata-kataku kadang realita kadang hanya angan belaka.
Hanya keinginan menulis sesaat yang ingin tertuangkan.

Tapi yang pasti dari semua itu yang aku suka adalah deburan ombak di tepi pantai..
aku suka pada ombak yang setia mencium bibir pantai.
Aku suka deburan ombak.. dia adalah nyanyian terindah di alam ini yang pernah aku dengar.
Aku suka rasa deburan ombak dalam hatiku... dan deburan ombak itu masih ada sampai sekarang..
Apakah ini sebuah realita atau sebuah khayalan.. aku sendiri tak pernah tahu...

Tidak ada komentar:

Posting Komentar